Spojte se s námi

Novinky

iHorror Talkes Apes & Cinema s oceněnými guruy Danem Lemmonem a Gino Acevedem

Zveřejněno

on

Dan Lemmon. Foto Frazer Harrison - 2015 Getty Images - Obrázek se svolením gettyimages.com & IMDb.com

Rozhovor s oceněným supervizorem vizuálních efektů Weta Dan Lemmon

 

Ryan T. Cusick: Ahoj Dane! Jak se máš?

Dan Lemmon: Mám se dobře, jak ty?

PSTN: Dělám si celkem dobře, děkuji za přijetí hovoru. Můžete mi říct, jaké bylo vaše pozadí, než jste se zabývali digitálními efekty?

D.L.: Předtím jsem byl studentem a vyrostl jsem na filmech milujících zejména filmy Sci-Fi, akční efekty. Filmy všeho druhu. Když jsem byl dítě, nedostal jsem šanci hodně chodit do kina, moje rodina neměla moc peněz. Během letního času měli program a můžete si jít koupit knihu lístků do kina, myslím, že to byl v podstatě způsob, jak udržet děti obsazené. Sám spolu s několika dětmi ze sousedství by šli dolů do divadla a byly by k dispozici různé druhy projekcí, některé lepší než jiné. Každou chvíli byste dostali Gooniesnebo ET, některé z těch charakteristických klasických filmů z 80. let. Indiana Jones byl jiný a ten film byl pro mě kontroverzní, protože moji rodiče nechtěli, abych ho sledoval, ale vklouzli jsme a viděli jsme ho stejně [směje se].

PSTN: Tohle je úžasné! Rád slyším takové příběhy. [Smích]

D.L.: Když jsme se měli podívat na film, byla to opravdu zvláštní věc. Když jsem se dostal na střední školu, měl jsem kamaráda, který to cítil stejně. O víkendech jsme trávili čas natáčením krátkých filmů pomocí 8mm videokamery. Můj přítel měl malý zvukový mixážní pult, který bychom použili, a poté se stal animátorem, byl to opravdu talentovaný umělec. Byl animátorem a umělcem scénáře ve filmu The Simpsons po celá léta a já jsem tady na Novém Zélandu a dělám vizuální efekty.

PSTN: Byl tam někdy nějaký film, který vám někdy „promluvil“, a vy jste si řekli: „To je to, co chci udělat?“

D.L.: Byl jsem blázen Hvězdné války jako každý jiný chlapec v mém věku. Byl jsem docela mladý, když Říše vyjít. Viděl jsem Říše a originál na VHS na párty. Pamatuji si kdy Jedi vyjít. Jako rok před vydáním, o kterém všichni moji přátelé a já můžeme mluvit, Návrat Jediho a byli jsme tak nadšení, když to poprvé vyšlo. Byla to ta nejúžasnější věc vůbec; nebylo žádné zklamání, vůbec jsem se necítil zklamán, užíval jsem si každou minutu, to bylo velké. Když jsem trochu stárl a byl jsem na střední škole, měly dva filmy významný dopad. Jeden byl Terminátor 2; Už jsem byl velkým fanouškem Stan Winstona. Když Terminator 2 vyšlo, že se hra mění, pokud jde o snoubení praktických efektů a těchto nových digitálních efektů; bylo to jen otřesení myšlenek, které byly vytvořeny. Příští rok byl Jurský park, a to byl film pro mě, který mě přiměl říci „to je to, co chci dělat.“ Všechno, co jsem chtěl udělat, bylo dělat stvoření.

PSTN: Pamatuji si, že jsem viděl Jurský park poprvé mi bylo dvanáct nebo třináct a vidět 1. dinosaura na obrazovce bylo prostě úžasné a rozhodně měnič hry.

D.L.: Ano, [Napínavě] a díky skóre Johna Williamse se film otevírá a vy jste spadli do této louky, a pak je tu obrovské odhalení a jsou tu brontosaurové a jsou tam jen tak a nevypadá to jako stop motion. Když se nyní podíváte zpět na film, můžete vidět několik věcí, které byste s pokročilou technologií udělali jinak, ale stále si myslím, že tolik z toho drží tak dobře.

PSTN: Souhlasím a totéž s Terminator 2 je to nadčasový kousek a myslím, že se drží stejně dobře.

D.L.: Myslím, že na drsných hranách je nějaké kouzlo, miluji Krotitelé duchů a způsob, jakým můžete dát příběh dohromady, pomocí nástrojů, které měli k dispozici, pokud je výkon v tomto rámci kompetentní. Existuje určitá míra nedůvěry, že stejně chodíte do divadla a sedíte v temné místnosti s partou dalších lidí, kteří předstírají, že je to skutečný život, i když je to divadlo, soubory nejsou skutečné a čas je stlačený, existuje jen spousta věcí, které přijímáte. Myslím si, že s efekty se bar stále zvyšuje a zvyšuje, je toho méně, co musí publikum vyplnit svou myslí. V některých ohledech opravdu dobrý vypravěč využívá mysli publika k vyplnění prázdného místa. Kolikrát jste sledovali film o příšerách a byli jste úplně závislí, a pak, když se příšera odhalí, se ukázalo být naprosto zklamáním? Ve vaší hlavě se stane něco, co je v některých ohledech mnohem bohatší a evokativnější než výslovné malování celého obrazu a myslím, že to jsou znaky úžasného vypravěče, je nechat tyto mezery a nechat diváky klást dobré otázky a vyplnit samotné polotovary.

PSTN: Rozhodně. Máš pravdu; vyprávění příběhů se točí kolem toho, že necháme osobu sledující film, aby si v mysli vytvořila monstrum, a jo, předtím jsem byl zklamaný [směje se]. Pro Planeta opic můžete vysvětlit proces zachycení hereckého výkonu a jeho nahrazení opicí?

Válka o Planetě opic (2017) s laskavým svolením 20th Century Fox & bnlmag.com

 

Válka o Planetě opic (2017) s laskavým svolením 20th Century Fox & bnlmag.com

 

D.L.: Jo, myšlenka je v mnoha ohledech podobná tradičnímu protetickému stvoření. Používáte herce k řízení postavy a pouze měníte vzhled herce. To je jedna z věcí, které jsme si při výrobě stanovili Planet of the Apes; byla to tradice, kterou jsme si opravdu chtěli uctit původním rokem 1968 Planet of the Apes. John Chambers, získal cenu za make-up ještě předtím, než se dokonce udělila cena Akademie za make-up, vymysleli speciální kategorii právě pro jeho práci na tomto filmu. Teprve o třináct let později oficiálně vytvořili kategorii make-upu, což je docela pozoruhodné. Myšlenka, že si vezmete herce jako Roddy McDowall, ho posadíte na židli a použijete protetiku a přístroje a rozsáhlý make-up, a najednou by se změnili na toto stvoření, které nevypadá jako Roddy McDowall. Má svůj vlastní vzhled, na který diváci budou reagovat jinak, než by reagovali, kdyby šlo o lidského herce. Čím víc vypadá jako lidoop, tím větší je reakce publika. Určitě si chceme tuto tradici uctít. Jednou z výzev, když jsme se vydali natočit první film Rise it, měl být příběh o původu, jehož cílem bylo vyprávět příběh o tom, odkud tyto super inteligentní opice pocházejí. Na začátku filmu museli vypadat k nerozeznání od opic, které byste viděli v dokumentu nebo zoo. Bohužel s lidmi v sadě, dokonce is nejlepším make-upem, je těžké přimět je, aby vypadali 100% skutečně. Proporce těla šimpanzů a lidí jsou tak odlišné. Paže šimpanzů jsou o tolik delší a jejich nohy jsou o tolik kratší a způsob, jakým je hlava připevněna k trupu, a jen fyzická síla a proporce zbytku těla jsou natolik odlišné, že jsme si mysleli, že je dokážeme vyrobit mnohem realističtější díky digitálnímu vytváření postav. Stále jsme chtěli, aby tyto postavy řídili herci, a bylo to něco, s čím jsme v minulosti měli velký úspěch, když Andy Serkis vytvořil Gluma. Do této role toho přinesl tolik. Kdyby právě dělal hlas v kabině, byla by to úplně jiná věc. Když máte na scéně přítomného herce, spolupracujete s ostatními herci na zdokonalení scény a spolupracujete s režisérem na zdokonalení představení, všichni dělají lepší práci, když můžete přimět každého v místnosti, aby spolu hráli současně.

Přes Lord of the Rings, king Kong, a zejména avatar použili jsme tuto technologii nazvanou motion capture a pak jsme ji trochu rozšířili tam, kde ji nazýváme performance capture, která zaznamenává vše, co herec dělá se svým tělem a dělá s jeho tváří, jak to dělá, a poté pořídí tento záznam a použije na digitální znak. Za normálních okolností se to děje s vyhrazeným místem, v podstatě jako zvukové pódium, máte spoustu vybavení, banky počítačů, máte asi šedesát kamer - speciální kamery pro snímání pohybu, které vidí pouze neviditelné infračervené světlo. Připravíte herce tak, aby měli malé tečky, jsou to reflexní tečky a tyto malé reflektory odrážejí infračervená světla z kamer zpět do kamer. Kamery vidí malé bílé tečky pohybující se na černém pozadí a všechny kamery porovnávají, co ví o všech bílých tečkách na černém pozadí, a počítač rekonstruuje tečky pohybující se ve 3D prostoru.

Prostřednictvím procesu vezmeme loutku, kterou jsme postavili a která odpovídá částem herce, a tuto loutku přizpůsobíme těmto bodům, takže nyní máme digitální loutku herce pohybujícího se stejným způsobem, jakým se tyto body pohybují. Existuje také proces zvaný retargeting, kdy vezmeme hnutí herců na jejich loutku a aplikujeme je na loutku, která odpovídá postavě, kterou hrají. V případě pohybu Caesara Andyho Serkise na loutku a aplikujeme ho na loutku Caesara, která má delší paže a kratší nohy, a právě o tom je proces přesměrování.

Válka o Planetě opic (2017) s laskavým svolením 20th Century Fox & bnlmag.com

 

Válka o Planetě opic (2017) s laskavým svolením 20th Century Fox & bnlmag.com

 

Existuje určitý pohyb, který nezachytíme, který je součástí procesu snímání výkonu, jako je animace prstu a špičky, ty věci, které musíme přidat ručně, vytvořit klíčový snímek. Animátoři často musí provádět spoustu úprav, aby data vylepšili a vypadali 100% správně. Animace obličeje je obrovská věc, máme několik nástrojů, které pomáhají analyzovat. Malovali jsme tyto legrační malé tečky na hercovu tvář spolu s malou kamerou, která se připevňuje k jejich helmě a zaznamenává, jak se tyto tečky pohybují. Počítač nám může poskytnout pouze tolik informací o tom, co tyto tečky znamenají z hlediska výrazu obličeje, a vyžaduje, aby vyškolené oči a ruce animátorů obličeje vstoupily dovnitř a vytočily tyto konkrétní výrazy obličeje a vypadaly stejně jako Andy Serkis jeho jednání v ten den. To je opravdová dovednost a to je něco, čím se tyto dívky a kluci zlepšují a zlepšují, protože stále více a více provádějí tento druh práce.

On Planeta opic filmy, které jsme chtěli opustit vyhrazenou zvukovou scénu a vzít tuto technologii na místě ven na fungující filmovou scénu, a to byl celý další inženýrský a procedurální pipeline proces zjišťování, kde jsme museli přijít na to, jak vzít systém, který se obvykle hodí do obří místnosti se spoustou počítačů, jejíž instalace může trvat i několik týdnů, a museli jsme přijít na to, jak ji udělat přenosnou a nastavit ji na fungující filmovou scénu způsobem 15-20 minut.

PSTN: To je úžasné. Kolik lidí bylo ve vašem týmu?

D.L.: Ve velký den zajetí máme pravděpodobně na scéně asi 30 členů posádky. Řekl bych, že půl tuctu z nich je naše běžná přítomnost vizuálních efektů. Máme data wranglery, referenční fotografy, sebe jako supervizora vizuálních efektů, producenty, několik z těchto tradičních rolí.

PSTN: Moc vám děkuji za to, že jste se mnou dnes mluvili, bylo mi opravdu potěšením a doufám, že to v budoucnu dokážeme znovu.

D.L.: Potěšení bylo na mé straně.

 

Poslechněte si 'Eye On Horror Podcast'

Poslechněte si 'Eye On Horror Podcast'

Stránky: 1 2 3

Click to comment

Chcete-li přidat komentář, musíte být přihlášeni Přihlášení

Napsat komentář

Novinky

"Mickey vs. Winnie“: Ikonické postavy z dětství se střetnou v Děsivém versus slasheru

Zveřejněno

on

iHorror se noří hluboko do filmové produkce s mrazivým novým projektem, který jistě předefinuje vaše vzpomínky z dětství. Jsme nadšeni, že vám můžeme představit "Mickey vs. Winnie," přelomový hororový slasher v režii Glenn Douglas Packard. Tohle není ledajaký hororový slasher; je to viscerální zúčtování mezi zvrácenými verzemi oblíbených dětských Mickey Mouse a Medvídka Pú. 'Mickey vs. Winnie' spojuje nyní veřejné postavy z knih AA Milnea „Winnie-the-Pooh“ a Mickey Mouse z 1920. let "Parník Willie" karikatura v bitvě VS, jakou nikdy předtím neviděli.

Mickey VS Winnie
Mickey VS Winnie Plakát

Děj se odehrává ve dvacátých letech 1920. století a odstartuje znepokojivým vyprávěním o dvou trestancích, kteří utečou do prokletého lesa, aby je pohltila jeho temná podstata. Rychle vpřed sto let a příběh pokračuje se skupinou přátel hledajících vzrušení, jejichž útěk z přírody se děsivě pokazí. Náhodou se vydají do stejných prokletých lesů a ocitnou se tváří v tvář nyní monstrózním verzím Mickeyho a Winnie. Následuje noc plná hrůzy, kdy tyto milované postavy zmutují v děsivé protivníky a rozpoutají šílenství násilí a krveprolití.

Glenn Douglas Packard, choreograf nominovaný na Emmy, který se stal filmařem známým díky práci na „Pitchfork“, přináší do tohoto filmu jedinečnou kreativní vizi. Packard popisuje "Mickey vs. Winnie" jako poctu lásce hororových fanoušků k ikonickým crossoverům, které kvůli licenčním omezením často zůstávají jen fantazií. „Náš film oslavuje vzrušení z kombinování legendárních postav neočekávaným způsobem a nabízí noční můru, ale vzrušující filmový zážitek,“ říká Packard.

Produkoval Packard a jeho kreativní partnerka Rachel Carter pod hlavičkou Untouchables Entertainment a náš vlastní Anthony Pernicka, zakladatel iHorror, "Mickey vs. Winnie" slibuje poskytnout zcela nový pohled na tyto ikonické postavy. "Zapomeň, co víš o Mickeym a Winnie," Pernička se nadchne. „Náš film nezobrazuje tyto postavy jako pouhé maskované postavy, ale jako transformované, živě hrané horory, které spojují nevinnost se zlobou. Intenzivní scény vytvořené pro tento film navždy změní způsob, jakým tyto postavy vidíte.“

V současné době probíhá v Michiganu výroba "Mickey vs. Winnie" je důkazem posouvání hranic, které horor rád dělá. Zatímco se iHorror pouští do produkce našich vlastních filmů, jsme nadšeni, že se s vámi, naším věrným publikem, můžeme podělit o tuto vzrušující a děsivou cestu. Zůstaňte naladěni na další aktualizace, protože pokračujeme v přeměně známého na děsivé způsoby, které jste si nikdy nedokázali představit.

Poslechněte si 'Eye On Horror Podcast'

Poslechněte si 'Eye On Horror Podcast'

Pokračovat ve čtení

Filmy

Mike Flanagan přichází na palubu, aby pomohl při dokončení 'Shelby Oaks'

Zveřejněno

on

duby šelby

Pokud jste to sledovali Chris Stuckmann on Youtube jste si vědomi toho, jaké problémy měl při získávání svého hororového filmu Shelby Oaks hotovo. Ale dnes jsou o projektu dobré zprávy. Ředitel Mike Flanagan (Ouija: Origin Of Evil, Doctor Sleep a The Haunting) podporuje film jako spoluvýkonný producent, což by jej mohlo přiblížit mnohem blíže vydání. Flanagan je součástí kolektivu Intrepid Pictures, do kterého patří také Trevor Macy a Melinda Nishioka.

Shelby Oaks
Shelby Oaks

Stuckmann je filmový kritik YouTube, který je na platformě více než deset let. Dostal se pod drobnohled, protože před dvěma lety na svém kanálu oznámil, že už nebude filmy hodnotit negativně. Nicméně v rozporu s tímto prohlášením, on udělal non-recenzní esej o rýžování paní Webová nedávno řekl, že studia mají silnou paži režisérů, aby točily filmy jen kvůli udržení upadajících franšíz při životě. Vypadalo to jako kritika maskovaná jako diskusní video.

Ale Stuckmann má svůj vlastní film, o který se musí starat. V jedné z nejúspěšnějších kampaní na Kickstarteru se mu podařilo vybrat přes 1 milion dolarů na svůj debutový celovečerní film Shelby Oaks který nyní sedí v postprodukci. 

Doufejme, že s pomocí Flanagana a Intrepida je cesta k Shelby Oak's dokončení se chýlí ke konci. 

„Bylo inspirující sledovat, jak Chris v posledních několika letech pracuje na plnění svých snů, a houževnatost a DIY duch, který projevil, když přinesl Shelby Oaks život mi tolik připomněl mou vlastní cestu před více než deseti lety,“ Flanagane řekl Uzávěrka. „Bylo mi ctí projít s ním pár kroků na jeho cestě a nabídnout podporu Chrisově vizi jeho ambiciózního, jedinečného filmu. Nemůžu se dočkat, až uvidím, kam se odtud dostane."

říká Stuckmann Neohrožené obrázky ho inspirovala léta a „je splněným snem pracovat s Mikem a Trevorem na mém prvním celovečerním filmu.“

Producent Aaron B. Koontz z Paper Street Pictures spolupracuje se Stuckmannem od začátku a je ze spolupráce také nadšený.

"U filmu, který měl tak těžké rozběhnutí, je pozoruhodné, že se nám otevřely dveře," řekl Koontz. "Úspěch našeho Kickstarteru následovaný neustálým vedením a vedením od Mika, Trevora a Melindy je nad rámec všeho, v co jsem mohl doufat."

Uzávěrka popisuje děj Shelby Oaks následujícím způsobem:

„Kombinace dokumentu, found footage a tradičních stylů filmových záběrů, Shelby Oaks se soustředí na Miino (Camille Sullivan) zběsilé pátrání po její sestře Riley (Sarah Durn), která zlověstně zmizela v poslední kazetě jejího investigativního seriálu „Paranormal Paranoids“. Jak Miina posedlost roste, začíná mít podezření, že ten imaginární démon z Rileyina dětství mohl být skutečný.“

Poslechněte si 'Eye On Horror Podcast'

Poslechněte si 'Eye On Horror Podcast'

Pokračovat ve čtení

Filmy

Nový obrázek 'MaXXXine' je Pure Costume Core 80. let

Zveřejněno

on

A24 odhalila úchvatnou novou podobu Mii Goth v její roli titulní postavy "MaXXXine". Toto vydání přichází přibližně rok a půl po předchozím díle rozsáhlé hororové ságy Ti West, která zahrnuje více než sedm desetiletí.

MaXXXine oficiální trailer

Jeho nejnovější pokračuje v oblouku příběhu ctižádostivé hvězdičky s pihovou tváří Maxine Minx z prvního filmu X která se odehrála v Texasu v roce 1979. S hvězdami v očích a krví na rukou se Maxine v honbě za hereckou kariérou přestěhuje do nového desetiletí a nového města, Hollywoodu. krvavá stopa hrozí, že odhalí její zlověstnou minulost.“

Níže uvedená fotografie je nejnovější snímek propuštěn z filmu a ukazuje Maxine v plném rozsahu Bouřka táhni se mezi davem škádlení vlasů a rebelské módy 80. let.

MaXXXine má být v kinech zahájen 5. července.

Poslechněte si 'Eye On Horror Podcast'

Poslechněte si 'Eye On Horror Podcast'

Pokračovat ve čtení